سهیل درهمجانی:تمرکز نداشتیم وگرنه بیشتر گل میزدیم.

سهیل درهمجانی:تمرکز نداشتیم وگرنه بیشتر گل میزدیم.

بعد از بازی رفتیم به سراغ کاپیتان تیم تا باهاش مصاحبه ای انجام بدیم.

 

سلام آقا سهیل خسته نباشید تبریک میگم برد شیرینی بود.

 

-خیلی ممنون.این برد مطعلق به همه بچه هاست و همه زحمت کشیدن.

 

با توجه به موقعیتای گلتون فقط دوتا گل زدین. دلیل این ضعف چیه؟

 

-به نظر من تنها دلیلی که وجود داره نداشتن تمرکز بود . انشالله درست میشه.

 

از اینکه اولین گل تیمتو تو فصل جدید زدی چه حسی داشتی؟

 

-خیلی حس قشنگی بود و من دوست دارم بازم گل بزنم و این حس رو تجربه کنم.

 

شرایط تیم چطوره؟

 

-شرایط تیم  خیلی خوبه. امیدوارم همین روند خوب بودن رو ادامه بدیم.الان باید این برد رو فراموش کنیم و تمام تمرکزمون رو بزاریم روی بازی بعد.

 

و حرف آخرتون؟

 

-تشکر میکنم از کادر فنی تیم خصوصا آقای سلیمانی . به امید قهرمانی اکباتان ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 25 مرداد 1392برچسب:,ساعت 23:0 توسط هوادار
Water Bed Sheets
Cheap Retro Replica NFL NBA MLB Throwback Football Basketball Jerseys | hp printer ink cartridges refills| Jewelry Making Supplies | Thumb Joint Pain | Dog Health Problems |Tinkerbell Personal Checks |Garden Planters